JOM IKLAN DI SINI
Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

WELCOME!

WELCOME!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME; SMKTPG BLOGGERS

Posted by Khai2020 Oktober 17, 2008

Tahniah kepada guru-guru SMKTPG yang telah melangkah setapak ke dunia internet. Makin ramai guru yang menjadi blogger. Diharapkan ia akan mmendatangkan manfaat kepada warga SMKTPG. Gunakan kemudahan yang ada sebaik mungkin.

Kepada guru yang masih belum mempunyai blog takpe pelan-pelan kayuh. Guru yang dah ada blog bolehlah perturunkan ilmu yang ada kepada mereka. Kepada yang baru berkecimpung rajin-rajin la mendapatkan ilmu daripada sifu-sifu yang sentiasa bersedia memncurahkan ilmu di dada mereka. Selain itu, mesti rajin explore dan jangan segan bertanya. Jadikan blog2 yang sedia ada sebagai panduan.

Yang penting, mesti ada la INTERNET di rumah. Tak kira la samada streamyx @ broadband. Dial up sakit sikit la. Jenuh menunggu. Sebaik-baiknya STREMYX sebab TELEKOM punya. Kalau MAXIS BROADBAND macam saya, ada area tertentu saje yang high speed. Standard la TELEKOM kerajaan punya jadi coverage area lebih luas...

#Saya cadangkan J/K ICT SMKTPG wat pertandingan satu pertandingan kepada blogger2 kita yang proaktif ni sebagai satu galakan di samping menambah baik blog masing-masing.

1 Responses to WELCOME; SMKTPG BLOGGERS

  1. norshafiza Says:
  2. hmmmm.. idea yang menarik tu. Apa kata cikgu khairuddin utarakan idea ni kepada GKMP Teknikal. GKMP Teknikal pun dah jadi blogger .. hehe

     

Catat Ulasan

ULASAN ANDA AMAT BERNILAI. BERIKAN ULASAN YANG MEMBINA. TERIMA KASIH.

Related Posts with Thumbnails












NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!











Web hosting



JOM IKLAN DI SINI

Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

Translate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Recent Post

Jom join Blog Cikgu Khai.....

YOUR MESSAGE HERE

IKLAN BANNER


IKLAN DI SINI

Hanya RM5/bulan!!!

Twitter