JOM IKLAN DI SINI
Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

WELCOME!

WELCOME!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KEPUTUSAN STPM PRA U SMKTPG 2011

Posted by Khai2020 Mac 07, 2012


Tahniah diucapkan kepada warga SMK Telok Panglima Garang amnya dan warga Pra U SMK Telok Panglima Garang khususnya atas kejayaan memperoleh 96.5% kelulusan dalam peperiksaan STPM 2011 yang baru saja diumumkan pada hari ini. Seramai 58 orang calon telah menduduki peperiksaan STPM pada 2011. Dalam keputusan yang diperolehi pada jam 2 petang tadi pelajar terbaik keseluruhan disandang oleh Nurul Hazwani bt. Saini pelajar 6AK2. Beliau memperolehi 1A 2A- 1B. Tahniah diucapkan kepada beliau dan juga pelajar-pelajar lain yang berjaya. Kepada yang tidak berjaya anda masih berpeluang memperbetulkan kesilapan. Jangan mudah putus asa.

PELAJAR TERBAIK STPM PRA U SMKTPG 2011:
NURUL HAZWANI BT. SAINI (6AK2)
PNGK= 3.59
1A 2A- 1B

Tahniah juga diucapkan kepada guru-guru Pra U SMKTPG yang turut bertungkus lumus bagi memastikan kejayaan semua pelajar. Pelbagai aktiviti dan program yang telah dilakukan sepanjang tahun 2010 dan 2011 nampaknya berbaloi dan menampakkan hasil. Semoga ini menjadi pemangkin kepada kejayaan yang lebih cemerlang pada masa akan datang.

Kepada pelajar-pelajar Pra U yang berada di 6 Atas pada masa kini jadikan ini inspirasi serta motivasi kepada semua untuk menggalas cabaran pada STPM 2012 nanti....





0 comments

Catat Ulasan

ULASAN ANDA AMAT BERNILAI. BERIKAN ULASAN YANG MEMBINA. TERIMA KASIH.

Related Posts with Thumbnails












NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!











Web hosting



JOM IKLAN DI SINI

Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

Translate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Recent Post

Jom join Blog Cikgu Khai.....

YOUR MESSAGE HERE

IKLAN BANNER


IKLAN DI SINI

Hanya RM5/bulan!!!

Twitter