JOM IKLAN DI SINI
Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

WELCOME!

WELCOME!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Saya baru je jumpa kawan-kawan lama masa kat SM Sains Raub (1985-1989). Tu pun baru-baru ni je sebab gatal tangan nak belajar guna FACEBOOK. Dapat la contact kenkawan lama seperti Ardi, Medan, Fairus, Khairul nizam, Fadzley dll... Harap-harap dapat jumpa lebih ramai lagi. Semua dah berubah. Yang pasti dah gendut-gendut belaka. Ada yang jendul tu biasa la. banyak fikir. Kepada kenkawan semoga hubungan berpanjangan dan suatu masa kita dapat berjumpa dan berkumpul bersamam macam dolu-dolu...

  • Kes pertama flu A(H1N1) di Malaysia
    May 15, 09 1:40pm
  • kemaskini 8.12pm Seorang pelajar 21 tahun mangsa pertama disahkan positif dijangkiti wabak influenza A(H1N1) atau selesema babi - kes pertama di Malaysia, demikian diumumkan oleh Kementerian Kesihatan hari ini.


  • Meningitis: Satu maut di Seremban
    May 15, 09 6:22pm
    meningitis viral infection brainKementerian Kesihatan mengesahkan satu kematian pelatih Pusat Latihan Polis (Pulapol) Jempol, Negeri Sembilan, di hospital Seremban semalam akibat meningitis.

Related Posts with Thumbnails


















NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!











Web hosting



JOM IKLAN DI SINI

Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

Translate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Recent Post

Jom join Blog Cikgu Khai.....

YOUR MESSAGE HERE

IKLAN BANNER

IKLAN DI SINI Hanya RM10/bulan!!! Click here










NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting untuk semua!











IKLAN DI SINI Hanya RM10/bulan!!! Click here

Twitter

Follow by Email