JOM IKLAN DI SINI
Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

WELCOME!

WELCOME!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kemaskini:Beginilah keadaanya di SMK Telok Panglima Garang pada hari terakhir persekolahan. Guru-guru sibuk menyiapkan kerja-kerja dan fail-fail yang perlu dihantar kepada pentadbir. Mereka tidak mau pada masa cuti dapat 'sms hangit'. Mereka juga sudah membuat perancangan untuk pulang ke kampung halaman masing-masing. Ada juga yang sudah merancang untuk bersiar-siar @ makan angin bersama keluarga setelah hampir setahun berhempas pulas mendidik pelajar-pelajar SMKTPG. Kepada guru-guru semua SELAMAT BERCUTI dan jumpa lagi mesyuarat guru pada 30-12-2008 serta selamat bertugas untuk sesi 2009.





"Pot Luck": Aktiviti wajib guru-guru SMKTPG.
Guru lelaki biasalah... In charge air & buah...










3 comments

  1. Fakir tabiklah ...berita tuan hamba hebat..terkini dan panas...teruskan

     
  2. teachuhman Says:
  3. Ya Kah boleh bercuti, Halayak lazimnya berfikit time cuti guru-guru semuanya bercuti sakan, Sebenarnya ramai guru yang terus bertugas. Ada yang menjadi pengawas peperiksaan dan ada yang tanda kertas. Ramai yang perlu siapkan laporan-laporan serta perancangan untuk taghun depan. Sebenarnya kerja guru tidak habis dan 24 jam sehari 7 hari seminggu tidak cukup untuk melaksanakan semua tugasnya dengan smpurna. Saya cemburu dengan guru-guru yang dapat "bercuti". Anyway I wish everybody a good time and "hang loose"

     
  4. Tanpa Nama Says:
  5. Saya pulak orang rumah kerja. Takde makna jugak cuti. Minggu depan baru nak setelkan semua kerja yang belum. Memanga orang nampak cikgu ni banyak cuti tapi hakikatnya kerja tah pernah habis...

     

Catat Ulasan

ULASAN ANDA AMAT BERNILAI. BERIKAN ULASAN YANG MEMBINA. TERIMA KASIH.

Related Posts with Thumbnails












NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!











Web hosting



JOM IKLAN DI SINI

Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

Translate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Recent Post

Jom join Blog Cikgu Khai.....

YOUR MESSAGE HERE

IKLAN BANNER


IKLAN DI SINI

Hanya RM5/bulan!!!

Twitter