JOM IKLAN DI SINI
Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

WELCOME!

WELCOME!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Takde INTERNET

Posted by CIKGU KHAI Oktober 19, 2008

Teringat iklan kat tv masa hari raya dulu, seorang anak yang sibuk bekerja pulang ke kampung tetapi di kampung takde line internet. Dia pun tido la di sebuah hotel kt bandar. Tapi tak elok pula buat pada orang tua macam tu. Saya sekarang kat kampung isteri di Senggarang Batu Pahat. Susah nak dapat internet. Dah pagi-pagi macam ni baru dapat. Saya rasa semua blogger akan rasa vseperti yang saya rasa, tak tau nak buat apa bila takde internet. Dalam hal ni kerajaan kena la peka . Mana pergi projek jalur lebar yang dilaung2kan dulu??? Lu pikir la sendiri....... Assalamualaikum....

0 comments

Catat Ulasan

ULASAN ANDA AMAT BERNILAI. BERIKAN ULASAN YANG MEMBINA. TERIMA KASIH.

Related Posts with Thumbnails


















NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!











Web hosting



JOM IKLAN DI SINI

Hanya RM10/bulan!!!
KLIK SINI

Translate

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Recent Post

Jom join Blog Cikgu Khai.....

YOUR MESSAGE HERE

IKLAN BANNER

IKLAN DI SINI Hanya RM10/bulan!!! Click here










NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting untuk semua!











IKLAN DI SINI Hanya RM10/bulan!!! Click here

Twitter

Follow by Email